29 maj 2008

Godistårta


Födelsedagskalaset igår övergick i storstädning och oväntad hjälp kom från fantastiska Therese som är min hjälte. Ska bli underbart idag att komma till stallet och kunna konstatera att årets tråkigaste är klart och att det gick snabbt och lätt med hjälp av Therese o mamsi. Dessutom är godisförrådet överfullt så Svampson kan hållas nöjd åtminstone en vecka. 20 år. 13 år med mig.

Jag vet att jag skriver mycket om alla mina underbara vänner och att det säkert är helt tjatigt, men verkligheten ser ut så. Jag har på något underligt sätt lyckats samla så många fantastiska människor omkring mig och jag är så glad för det. Varje dag.
Kommer bli konstigt och jobbigt att flytta. Men G har rätt - jag måste faktiskt. Och jag hoppas hoppas på det senaste tillfället som dök upp. Någon gång måste smekmånaden ta slut. Redan om några veckor börjar det ju knaka lite i fogarna. Vi får väl se sa den blinde till den döve när den lame skulle hoppa höjdhopp.

Inga kommentarer: