25 april 2008

Svans svanseli svans svans

Ja ja ja jag kanske är en svans. Men igår var så roligt och idag är jag på ett strålande humör, för ikväll ska det också bli roligt!! Tre timmar opera låter kanske sisådär men det är det bästa som finns att göra nya saker så jag ser verkligen fram emot det! Och jag ska ju ändå svansa hela vägen till Budapest nästa vecka så vad spelar det för roll om jag svansar lite här hemma. Inget nytt under solen. Förutom att jag nästan bestämt alla möbler till nya lägenheten. Kanske kanske. Jag är helt sugen.
Finbesök på jobbet idag - lilla Nilla ska till frissan och eftersom chiefen inte är här får hon följa med hit istället för att vara ensam hemma. Helt mysigt att ha hund här, även om hon låter rätt mycket så fort hennes husse lämnar rummet.
Jag har absolut ingen som helst arbetsmoral idag. Lika bra att städa kontoret.

Jag luktar klor idag. Det är ok. Hellre det än aioli.

Inga kommentarer: