03 april 2008

Föreläsningar och statister

Mind Branding - intressant. Och tänkvärt. Att våga tappa en del av publiken/målgruppen för att fånga andra delar effektivare. Mystik. Musik. Ljud. Helt klart värt en missad eftermiddag på jobbet. Fastän det är sjukt mycket att göra nu och jag är jagad hela dagarna. Inte så konstigt kanske, med tanke på resan nästa vecka, jag har ju lite att ta iordning innan jag åker.

Jag förstår fortfarande inte riktigt varför det är intressant att jag ska åka till Mallis, men GT verkar ju tycka det så ok då... Lyckades inte skrapa ihop alla pojkarna till fotot så vi fick statisthjälp av nyblivne lägenhetsinnehavaren Lövet. Nu är jag mest orolig över vad som kommer skrivas och hur bilden kommer se ut. Jag var ju inte helt förberedd kan man säga. Förhoppningsvis blir det en liten plutte till bild o två rader text.

Min gamla trogna VIP-skrivare behöver en ny del. En liten löjlig plastficke-liknande laddningsgrejsimojs. Hur svårt kan det vara? Går inte att få tag på i Sverige och inte heller tillverkaren i USA verkar ha något svar. De vill att jag kontaktar en kille i Holland. Klart jag kan ringa Holland. Men hinner nog ringa runt halva jordklotet för en plastbit. Tror jag ska be Åke svetsa ihop en istället, det brukar funka bäst.

Nya försök på hovbölden idag. Jagar möbler till min eventuellt blivande bostad. Lilla Too första dan på nya jobbet, hoppas hoppas hoppas det går bra. Kostyminköp med G - som åkte till Champagne idag, den lille grisen. Undrar hur många gånger jag sa till reportern att jag är singel? Tio kanske. Troligtvis tar hon med det i artikeln. He he he

1 kommentar:

Anonym sa...

GT!?

Kram T