01 april 2008

Bula

Japps, ännu en helg äldre. Och nu även en bula rikare.
Jag kan inte fatta att jag ska till Mallis på söndag. Jag som aldrig vinner någonting! Likadant sa G. Och han sa att när han äntligen menade det han skrev så funkade det. Sen slängde han en fjärrkontroll i pannan på mig. Men det gör inget. Jag åker till Mallis med eller utan bula.
Undrar om jag kommer få läsa hela motiveringen och även de andras motiveringar. Det hade varit roligt.
Någon frågade vart på Mallis jag ska. Spelar det nån roll? Jag ska gratis till Mallis i fyra dagar, det räcker väl att veta?

Tittade på nyheterna i morse. Det händer inte så ofta, vanligtvis brukar jag ha på Mtv (jag TROR nämligen att jag tillhör Mtv-generationen. Är det någon som vet exakt vilka det är som tillhör den?) tragiskt nog. Roligare med musik än nyheter när man gör sig iordning på morgonen. I vilket fall kunde jag i morse konstatera att USA klagar på ett annat land för att det tar lång tid att få fram ett valresultat (...), att Vänstern till min OERHÖRDA förvåning är EMOT försäljningen av Vin & Sprit och att det ska regna i Västsverige i veckan. Förutom den något lustiga ironin i USAs agerande (det är ju inte lustigt i sig att valet i Zimbabwe är så kaotiskt) är det med andra ord ingen större idé att kolla på nyheterna. Får väl fortsätta med Mtv...

Åttan igår, skönt. Curry idag - lillen har kommit hem, roligt. Uteserveringar? Kanske... Karaktären är ju inte vad den borde vara uppenbarligen.

Inga kommentarer: