08 mars 2008

Tvättråd

Ett par tips för dig som vill tvätta efter intag av alkoholghaltiga drycker:
1) Nya jeans färgar av sig. Tvätta inte din vita favoo-kofta ihop med nya jeans.
2) Töm fickorna på dina byxor. Även om tamponger är inpackade i plast skapar tvättmaskinen ett fantastiskt ludd av dem.
3) Tvätta inte alla dina kläder samtidigt. När man har tvättat kläderna är de blöta och inte särskilt behagliga att ha på sig.
4) Lypsyl som har gått i tvättmaskinen smakar konstigt. Undvik att tvätta Lypsylet eller släng det efter tvätten.


Helt gött att få med sig halva kollektivet ut till öa. Vi leker ju alltid på deras revir så det var roligt att få leka på mitt. Och mysigt att kunna åka hit utan att behöva offra tid med mina lekkamrater. Helt nöjd med att de verkar gilla det med, då kan man ju göra om det. Dessutom har jag fått höra rätt länge att jag borde redovisa vilka det är jag spenderar så mycket tid med. För så gör vi i vår klan. Alla vet allt o alla umgås mycket. Och vi äter mycket, dricker mycket och låter mycket. En hel hög med skrattmåsar helt enkelt. Känns bra att få dela med sig lite av det.

Inga kommentarer: