28 mars 2008

Panik

Oj oj oj vad det var längesen jag skrev nåt nu. Man är inte så himla blogg-inspirerad på jobbet har jag märkt, och eftersom jag efter två månader fortfarande inte har fixat mitt internet hemma så blir det lite si och så...
Saker har verkligen ställts på sin spets helt plötsligt. Det verkar inte bättre än att jag måste fatta något sorts beslut ganska snart. Och det är ju jättejobbigt. Fortfarande ser jag gärna att någon annan bestämmer åt mig. Men mest måste jag sluta svansa, JAG VET! Helt svårt bara.
I vilket fall blev det total panik igår. I morse fick jag ett paniksamtal och på måndag är det visst panikförhandling. Svårt att förhandla när jag själv inte ens vet vad jag vill. "Vad krävs för att du ska stanna?". Ett nytt liv. Jag vet inte.

Headstrong är jag nog lite fortfarande. Men det har nästan gått över i någon sorts desperat blandning av Funnyman och Going under. Det är roligt att vara lite drama queen. Egentligen är det nog inte så farligt längre. Bara ibland. Blir lite jagad vid fel tillfällen ibland och då blir jag svans direkt.

Roligaste på länge var den rosa festen. Det är ju sjukt kul att klä ut sig!

Gamla vänner blir som nya. Och nya vänner växer.
Vit april? Ja, det låter jävligt bra faktiskt. Maj verkar ju bli helt sjuk.

Inga kommentarer: