13 mars 2008

Langare Edberg (forts)

Idag är det bara helt för mycket grejer, kan knappt bestämma vad jag ska skriva om.
Mitt langande har tagit nya proportioner; det står ett kylskåp i hallen som jag ska knö in i kotten. Vet inte riktigt hur det ska gå till men jag vill ju hemskt gärna fixa detta idag innan Ann Westin. Men efter Simpson, för trots att jag har världen bäste hovslagare är det fortfarande kaiko på hästen.
Igår telefonslav, stallstress, danskar, inredning och en bra quiz med en mycket underlig quizledare. Imorgon Bana 1, mjölktåg, mässan, Zander och under tiden ska kotten på utflykt med Gun. Som jag idag assisterar med sekreterartjänster.

Jag är förvirrad, vimsig, fattig och har inte tvättat på alldeles för länge igen. Men idag kom det ett sånt där mail som man blir helt nöjd med. För att citera:
Sa jag att du är för jävla bra?!

Inga kommentarer: