19 februari 2008

Vasaloppet

Ja, jag förstår att man vill träna och förbereda sig på bästa sätt inför Vasaloppet. Men är det inte lite sent att börja NU? Jag är inte helt sugen på att nästan bli ihjälkörd av galna rullskideåkare i skogen, helt uppenbarligen nybörjare som kom på igår att det visst bara är typ en vecka kvar att träna på... Akta mig! Jag vill inte dö med en stav i ryggen.

Min lördag förresten var helt super, sååå roligt att åka vattenrutschkana (eller hur det nu stavas...), har inte gjort det sen jag var tre äpplen hög. Tack så jättemycket! Att jag sen hade en förvirrad söndag var väl inte så konstigt. Fick ätit en väldans massa kladdkaka i helgen i alla fall! Tur att man lunchtränar nu för tiden.

Inför kvällens aktivitet är jag relativt skeptisk än så länge. Har pinsamt dålig koll på Pink Floyd nämligen. Men det ska bli roligt, allt nytt är roligt!

För övrigt är det fortfarande Headstrong. Men Stora vänliga Jätten äter igen och resten av veckan ser lovande ut. Livet dansar o ler.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla in min blogg

www.nyafrokensverige.blogg.se

Å så vill jag gärna att du länkar till

getgunnar.com