13 februari 2008

Onsdagsaktiviteter

Jo faktiskt, jag ÄR nog lite förbannad. Eller snarare besviken. Och igår lärde jag mig saker återigen; folk lever inte alltid upp till ens förväntningar och de fyller inte alltid skorna man har gett dem. Det är ok. Snart ok.
Jag har så många nu att jag knappt hinner sura ändå. Dessutom är jag inte särskilt bra på att sura, så det är väl lika bra att låta bli :) På lördag måste surandet och grubblandet vara över. I alla fall tillfälligt. Det ska bli kul på lördag, även om jag är lite skeptisk så ska jag gå in för det helhjärtat och komma ihåg att det är MIN grej.

Under tiden försöker jag återigen bli kompis - inte bara med åttan, det var inte så svårt - med löpbandet. För att tackla löpbandet måste man verkligen vara beväpnad. Och min iPod är bästa tänkbara partner i den striden. Så ofantligt tråkigt det är att springa. Musik är grejen för att överleva! Jag kan varmt rekommendera Sandstorm!

Kvällen är fullbokad. Framåt uppåt. Livet är helt bra ändå!

Inga kommentarer: